سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


عموم مدعیان تقلب در انتخابات گذشته و تحریم کنندگان انتخابات فعلی، زمانی که دریافتند ملت با تحریم اعمالی از سوی آنها همراهی نخواهند کرد، با سرافکندگی تمام در انتخابات شرکت کردند تا شاید با این کار بتوانند جایگاه خراب شده شان در میان مردم را بازسازی کنند. در این میان «محمد خاتمی» ریاست جمهور دوره موسوم به اصلاحات، که برای شرکت در انتخابات شرط و شروط گذاشته بود، در محلی نزدیک به ویلای برادرش در دماوند، کاملا غریبانه رای داد! و البته به خاطر این رای خود مورد توهین اپوزوسیون خارج نشین قرار گرفت.

وی که تا چند سال قبل مورد توجه ویژه خبرنگاران بود، از رای دادن او در این دوره تنها همین یک عکس موجو است!!:

خاتمی انتخابات مجلس نهم

در سوی دیگر هاشمی نیز بار دیگر در انتخابات شرکت کرد و حرف هایی زد که نشان می داد، برعکس داستان زیبای «پینوکیو» را برای عاقبت خویش برگزیده است!(یادتان هست که پینوکیو اول آدم نبود ولی قسمت آخر آدم شد!!)

وی پس از رای دادن با گفتن اینکه: «انشاء الله نتیجه‌ی انتخابات همانی که مردم می‌خواهند و رایی که مردم به صندوق می اندازند باشد و اگر همان باشد، انشاء الله مجلس خوبی خواهیم داشت.» بر مسیر پیشین خود پافشاری کرد! منتها این بار دیگر این سخنان چندان مورد توجه قرار نگرفت چون خود گوینده چندان .... (به قول معروف شنونده باید عاقل باشه!)

هاشمی مایوس






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 اسفند 14 توسط حق جو